کد مطلب:315229 شنبه 1 فروردين 1394 آمار بازدید:204

تو به استقبال خواهرم زینب برو
4- آقای ابوطالب رضایی، مداح و شاعر اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام، در حسینیه محبان قائم عجل الله تعالی و فرجه قرچك در دعای ندبه، چنین نقل می كند:

شخصی در عالم رؤیا می بیند كه در حرم پیامبر صلی الله علیه و آله مشغول زیارت است و در كنارش آقا امام حسین علیه السلام و آقا قمر بنی هاشم علیه السلام هم زیارت نامه می خوانند. در این اثنا آقا امام حسین علیه السلام به برادرش قمر بنی هاشم علیه السلام می گوید: برادر جان! اسرا از سفر كربلا به مدینه وارد شدند با هم به استقبال اسرا برویم.

در شهر هم ولوله به راه افتاده بود، شهر مدینه غرق در اندوه و ماتم بود. آقا امام حسین علیه السلام خطاب كرده می فرمایند: برادر جان! تو به استقبال خواهرم زینب برو، من هم به استقبال اطفال و زنان می روم.

آقا حضرت عباس علیه السلام می پرسند: چرا رویت را از خواهرت زینب سلام الله علیها برمی گردانی؟ آقا شما كه خیلی به هم علاقه شدیدی داشتید.

آقا امام حسین علیه السلام می فرمایند: دست روی دلم نگذار، چون من شرمنده خواهرم زینبم، از شرمندگی رویم نمی شود به چهره ی خواهرم نگاه كنم.

السلام علیك یا اباعبدالله (و سیعلمون الذین ظلموا ای منقلب ینقلبون)

ارادتمند خاندان عصمت و طهارت، علی محبی فرزند اكبر، از قرچك.



[ صفحه 462]



بسم الله الرحمن الرحیم

الحمد رب العالمین، و صلی الله علی محمد و آله الطاهرین و لعنة الله علی أعدائهم أجمعین من الأولین و الآخرین.

این جانب سید عبدالله جعفرپور، فرزند سید مهدی از قرچك 5 كرامت از كرامات قمر بنی هاشم علیه السلام را كه از زبان مداحان اهل بیت علیهم السلام شنیده ام، خدمت باسعادت شما ارسال می دارم تا با درج آنها در جلد پنجم از سری كتاب های «چهره ی درخشان قمر بنی هاشم اباالفضل العباس علیه السلام» موجب تقویت حب خاندان عصمت و طهارت علیهم السلام در برادران دینی ام شده، هم چنین برای بنده نیز ذخیره ای باشد برای روزی كه نه مال سود دهد، نه فرزندان.

«یا كاشف الكرب عن وجه الحسین علیه السلام اكشف كربی بحق أخیك الحسین علیه السلام»